piątek, 7 lutego 2014

Wstęp

     Hey kochani!  
 (★^O^★)
A więc powróciłam do pisania bloga. Będę tu opowiadać o swoich zamówieniach, zainteresowaniach oraz o swoich poglądach na różne sprawy, jeśli macie jakiś pomysły na notki to zawsze możecie napisać mi w komentarzu. Będzie mi niezmiernie miło.  (⌒▽⌒)☆
 Przyczyną zamknięcia tamtego bloga był taki, że nie było dużo czytających i nie widziałam sensu dłużej pisania. Głupio tak mi było pisać to samej dla siebie i nie widzieć żadnego zainteresowania. Mam nadzieję, że teraz będzie inaczej i będzie chociaż kilka osób, które będą to czytały. Ci którzy są tu pierwszy raz: mam na imię Marta i mam 14 lat. Jestem strasznie nieśmiałą osobą, wstydliwą ale również wrażliwą. Interesuję się stylem pastel goth, po prostu go uwielbiam! A więc mam nadzieję, że przywitacie mnie cieplutko. (✿◠‿◠). No a na koniec pokaże wam moje zdjęcie ;3

  
Pozdrawiam was cieplutko kochani !

2 komentarze:

  1. Nie poddawaj się tak łatwo w pisaniu bloga, trzeba nieźle się rozkręcić, żeby czytelnicy przybyli ;)
    Bardzo ładne zdjęcie, również interesuję się stylem pastel goth c:
    http://pastel-poison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje! Właśnie takie słowa mnie motywują ! ;3

      Usuń